2013. január 3., csütörtök

HE HASZNÁJL RADÍROZHATÓ TOLLAT!



Az egész ott kezdődött, hogy okos módon kitaláltam magamnak, az egyetemen mostantól radírozható tollal fogok írni, mivel milyen kis hasznos darab; ha elrontasz valamit (vagy csak a tanár beszél össze- vissza, úgy, hogy már saját magát se tudja követni), akkor csak egy fordítás a tollon és máris meg van oldva a problémád. Egy másik nem elhanyagolható előny: ugrathatod a barátaidat azzal, hogy a jegyzetükre rajzolsz/írsz vele, és amikor ők már az idegösszeroppanás határán vannak, közölheted velük, hogy az a nonfiguratív nemi szerv, vagy perverz felirat valójában simán eltüntethető. Az olyanok, akik már régóta használják ezt a tollat már direkt csempésznek az írásukba egy- egy hibát, hiszen olyan felemelő érzés, hogy az adott szöveget nem kell kisatírozni vagy a gimnáziumi magyartanárod elvárásainak megfelelően szépen áthúzni és bezárójelezni, hanem csak fogod magadat és kiradírozod. Igen, vagyok olyan őrült, hogy én is ezt csináljam! J Az eddigiek alapján a cím kissé félrevezető vagy érthetetlen lehet, de mindjárt megmagyarázom, hogy miért is nem olyan nyerő ötlet ilyen tollal írni. Szóval, mint említettem a félév eleje óta néhány tárgyból a jegyzetemet ezzel írtam, és most vizsgaidőszakban kénytelen voltam újra elővenni ezeket a lapokat. Elégedetten nézegettem őket, hogy sehol egy firka, vagy áthúzás, olyan mintha az egész csak másolva lenne. Na, miután előkerültek a papírok meg a jó vastag könyvek (amiknek csak egy haszna van: ha megjelenik nálad egy betörő simán leütheted vele, garantáltan nem éli túl…), szépen beültem a kényelmes fotelembe a gáz mellé, plédbe burkolódzva, mint egy igazi nyugdíjas és nekiláttam a tanulásnak. A jegyzeteket konfettiként szétszórtam magam körül, hiszen a zseni átlátja a káoszt, így a fotel karfáján és a földön kívül került egy pár a gázra is. Ez még nem is lett volna baj, hiszen nem volt tűzforró, tehát attól nem kellett tartani, hogy a lapok kigyulladnak, meg amúgy is ott voltam, figyeltem rá, ám arra nem számítottam, hogy a saját tollam fog jól megszívatni. Kb. 1,5 órája tanulhattam, mikor kezembe került az egyik tárgyam jegyzetének 10. oldala, amin megmagyarázhatatlan módon egy betű sem volt. Egy pár másodperc értetlenkedés után pánikszerűen kaptam le az egész rakást a gáz tetejéről, és mikor jobban szemügyre vettem őket, akkor tudatosult bennem, hogy elszállt egy félévnyi jegyzet, pontosabban csak a tinta fakult ki rajtuk annyira, hogy semmi sem látszódott a lapokon. Annyira jellemző!!! Ilyen is csak velem történhet… De azért nem akartam beletörődni, hogy fölöslegesen jártam be az órákra, ha most semmi látszatja, úgyhogy lázas kísérletezésbe kezdtem. Eszembe jutott egy régi trükk a láthatatlan írások előcsalására: a citromlé. Rohantam a konyhába, persze pont nem volt itthon citrom, mondanom se kell, hogy ez is jellemző, ám én ezt a problémát szerényen áthidalva citromsavat oldottam föl vízben, gondoltam még ez áll a legközelebb a citromléhez azok közül az alapanyagok közül, ami itthon van, meg azért mégse kezdhetem el tejföllel kenegetni a lapokat. Mondanom se kell, hogy ez nem vált be, de még volt egy B tervem. Fogtam a lapokat és beraktam őket a fagyasztóba. A logika az volt, hogy ha a meleg tüntette el az írást, akkor a hideg talán visszahozza. Ezzel sem értem el ugyan 100% eredményt, de legalább az írás nagy része már látszik, és ez nekem jelenleg pont elég, csak nem szabad velük meleg helyre menni, mert újra eltűnnek. Na de a tanulság: ne használj radírozható tollat, mert könnyen meg lehet vele semmisíteni az írást, de ha mégis vagy olyan hülye, mint én, akkor se a jegyzeteidet írd velük, de ami mégis a legfontosabb semmiképp se rakd a lapokat a gázra!!!

7 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos a blogod,Gratulálok!!!:))))Tanulságos eset:)))jókat nevettem rajta,de azért gondolom neked akkor nem volt valami mulatságos!

    VálaszTörlés
  2. Nekem is tetszik amit írtál és az eseted tényleg érdekes !!!
    Csípem azt is benned hogy Te is próbálsz egyszerű és természetes ellenszert találni a problémára !!
    Nem hisztizel idegeskedsz !!!
    Elfogadod !!!
    Megoldod !!
    És ez jó !!!

    VálaszTörlés
  3. Tetszik :) és a stílusod is :) Feliratkoznék, de nem találom a követés modult. Vagy csak vaksi lennék?

    VálaszTörlés
  4. Megcsináltam, most már feliratkozhatsz!! :-)

    VálaszTörlés
  5. Hú, nem semmi, azért örülök, hogy csak sikerült annyira visszahozni, hogy tanulhass belőle!:)

    VálaszTörlés
  6. Hát ez jó kis történet volt! Örülök, hogy a végén a "jeges" húzással azért sikerült láthatóvá tenned a jegyzeteidet!

    VálaszTörlés